• Użytkownik:
  • Hasło:
Strona główna
O nas
Oferta
Regulamin
Koszty wysyłki
Promocje
Nowości
Popularne
Kontakt
Pomoc
Koszyk
Szukaj:
Wybierz producenta:
Nie wybrano producenta
KOSZYK
WYSZUKIWANIE
  • Nazwa:
  • Symbol:
  •  
  • Cena od do
    Sortuj w górę
    Sortuj w górę
  •  
Pomoc

 

PO CO ZAKŁADAĆ WŁASNE KONTO?

  • Założenie konta w sklepie internetowym nie wiąże się jedynie z zakupami. Dzięki rejestracji oraz podaniu danych kontaktowych, zyskuje się możliwość otrzymywania emaili z informacjami o naszych nowościach oraz promocjach.

JAK DZIAŁA NAWIGACJA NA STRONIE?

  • Oferowane przez sklep internetowy produkty zostały pogrupowane według następujących kryteriów:
    • GRUPA TOWARÓW i jej podkategorie, np. GARDEROBA itd. Aby po wybraniu jednej z podkategorii powrócić do wszystkich produktów, należy kliknąć na WSZYSTKIE GRUPY.
    • CENA – można określić konkretny przedział cenowy wykorzystując funkcję „od – do” w lewym dolnym rogu strony.
    • CENA - można sortować ofertę produktów wg cen, rosnąco lub malejąco, klikając na kategorię CENA po lewej stronie.
    • Kolejne kategorie obejmują: PROMOCJE, NOWOŚCI oraz produkty najczęściej kupowane- POPULARNE.
    • Szukamy również po NAZWIE lub SYMBOLU produktów po lewej stronie w oknie WYSZUKIWANIE.
    • Kliknięcie na logo sklepu AGD-DLA-CIEBIE jest automatycznym powrotem do STRONY GŁÓWNEJ.

JAK DOKONAĆ ZAKUPU?

  • Każdy produkt dostępny w sklepie AGD-DLA-CIEBIE oznaczony jest symbolem . Chcąc dokonać zakupu, należy dodać zamawianą ilość produktów do KOSZYKA. Przy każdym dostępnym produkcie można wybrać zamawianą ilość. Dodanie produktu do KOSZYKA nie jest równoważne z jego zakupem. W każdej chwili można zrezygnować z zakupu, klikając USUŃ w KOSZYKU. Po lewej stronie widoczna jest bieżąca zawartość koszyka.
  • Po dodaniu wszystkich wybranych produktów do KOSZYKA, należy zalogować się, a w przypadku nowych Klientów, wypełnić krótki formularz rejestracji. Po zalogowaniu się należy wrócić do KOSZYKA i wybrać opcje zakupu: (paragon albo faktura Vat), rodzaj wysyłki oraz sposób płatności. Po zaznaczeniu wszystkich wybranych opcji, prosimy o sprawdzenie zamówienia i jego zaakceptowanie klikając AKCEPTUJ ZAMÓWIENIE.
  • Automatycznie wygenerowana wiadomość wpłynięcia zamówienia zostanie przesłana na podany przez Klienta adres e-mail.

JAK ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI?

  • Jeśli adres wysyłki jest inny niż w formularzu rejestracji, prosimy o wpisanie nowego adresu w pole INNY ADRES WYSYŁKI i jego zatwierdzenie. Po sprawdzeniu zamówienia, prosimy o jego zaakceptowanie (AKCEPTUJ ZAMÓWIENIE).

JAKIEGO TYPU DOWÓD ZAKUPU MOŻNA OTRZYMAĆ?

  • Do każdego wysłanego produktu dołączamy paragon fiskalny, który jest dowodem zakupu. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.

KIEDY KOSZT PRZESYŁKI JEST DARMOWY?

  • Zamówienia powyżej 300,00 zł objęte są darmową przesyłką. Jeśli wartość zakupu przekroczy kwotę 300,00 zł, koszt wysyłki zostanie zaznaczony w zamówieniu jako 0zł, niezależnie od wybranej formy płatności.
  • Zamówienie zostanie wysłane przesyłką kurierską, chyba że Klient wybierze opcję osobistego odbioru. Przy odbiorze osobistym klient otrzyma 5% rabatu od wartości zamówienia (zamówienie powyżej 300,00 zł).

CO TO JEST I JAK DZIAŁA KARTA KLIENTA?

  • Karta Klienta przyznawana jest przy zakupach powyżej 1.000,00 zł. Zasada ta dotyczy zarówno jednorazowego zakupu, jak również sumy kilku zakupów dokonywanych w sklepie w ciągu roku kalendarzowego. Karta uprawnia do 5% rabatu i od momentu jej przyznania działa przy każdym kolejnym zakupie, bez względu na jego wartość. Rabat jest przyznawany w momencie przekroczenia przez Klienta wydanej kwoty w wysokości 1.000,00 zł (system automatycznie odliczy rabat od kwoty w KOSZYKU).

CZY RABAT Z KARTY KLIENTA SUMUJE SIĘ Z PROMOCJAMI?

  • Rabat z Karty Klienta nie jest uwzględniany przy zakupach produktów objętych promocją.

W JAKIM TERMINIE NALEŻY UREGULOWAĆ PŁATNOŚĆ?

  • Przy wyborze opcji płatność przelewem, zamówione produkty będą zarezerwowane dla Klienta przez okres 3 dni roboczych. Po otrzymaniu wpłaty, produkty zostaną wysłane w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia nie zaksięgujemy wpłaty na naszym koncie, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
  • Przy wyborze opcji przesyłki pobraniowej (płatność kurierowi), zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania e-maila z potwierdzeniem zamówienia.
  • Przy wyborze opcji odbiór osobisty po otrzymaniu e-maila potwierdzającego zamówienie, płatność na miejscu TYLKO gotówką. Zamówienie do odebrania w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w godz. 9-16:30.

CZY MOŻNA ZREZYGNOWAĆ ZE ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?

  • Jeśli z jakichkolwiek powodów Klient zdecyduje się zrezygnować z zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerami telefonów: +48 22 544 11 54, +48 602 554 206 lub na adres e-mail: sklep@agd-dla-ciebie.pl

JAK SPRAWDZIĆ, CZY ZAMÓWIENIE JEST JUŻ REALIZOWANE?

  • W HISTORII ZAKUPÓW można sprawdzić, czy zamówienie zostało już wysłane, a także sprawdzić historię dokonywanych wcześniej zakupów.

CO W PRZYPADKU ZAMÓWIENIA TOWARÓW NIEDOSTĘPNYCH W SKLEPIE A DOSTĘPNYCH TYLKO NA ZAMÓWIENIE?

  • W przypadku towarów niedostępnych w sklepie, a dostępnych tylko na zamówienia kupujący zostanie poinformowany o czasie dostawy i poproszony o akceptację terminu dostawy.

CO ZROBIĆ GDY PACZKA NIE ZOSTAŁA DOSTARCZONA, JEST USZKODZONA LUB Z INNĄ ZAWARTOŚCIĄ NIŻ ZAMÓWIONA?

  • Jeśli paczka nie dojdzie w spodziewanym terminie, prosimy o kontakt. Sprawdzimy wówczas status nadanej przesyłki. Prosimy jednak wziąć pod uwagę, że firmy kurierskie przyjmują reklamacje dotyczące przesyłek dopiero po 14 dniach od daty wysyłki.
  • Jeżeli Klient otrzyma przesyłkę uszkodzoną, prosimy o jej nieodbieranie. Zamówiony towar wyślemy ponownie najszybciej jak to będzie możliwe.
  • Jeśli Klient otrzyma przesyłkę z inną zawartością niż była zamówiona, prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia tej sytuacji.

 

 

Życzymy przyjemnych i udanych zakupów