PO CO ZAKŁADAĆ WŁASNE KONTO?
-
Założenie konta w sklepie internetowym nie wiąże się jedynie z zakupami. Dzięki rejestracji oraz podaniu danych kontaktowych, zyskuje się możliwość otrzymywania emaili z informacjami o naszych nowościach oraz promocjach.
JAK DZIAŁA NAWIGACJA NA STRONIE?
-
Oferowane przez sklep internetowy produkty zostały pogrupowane według następujących kryteriów:
-
GRUPA TOWARÓW i jej podkategorie, np. GARDEROBA itd. Aby po wybraniu jednej z podkategorii powrócić do wszystkich produktów, należy kliknąć na WSZYSTKIE GRUPY.
-
CENA – można określić konkretny przedział cenowy wykorzystując funkcję „od – do” w lewym dolnym rogu strony.
-
CENA - można sortować ofertę produktów wg cen, rosnąco lub malejąco, klikając na kategorię CENA po lewej stronie.
-
Kolejne kategorie obejmują: PROMOCJE, NOWOŚCI oraz produkty najczęściej kupowane- POPULARNE.
-
Szukamy również po NAZWIE lub SYMBOLU produktów po lewej stronie w oknie WYSZUKIWANIE.
-
Kliknięcie na logo sklepu AGD-DLA-CIEBIE jest automatycznym powrotem do STRONY GŁÓWNEJ.
JAK DOKONAĆ ZAKUPU?
-
Każdy produkt dostępny w sklepie AGD-DLA-CIEBIE oznaczony jest symbolem . Chcąc dokonać zakupu, należy dodać zamawianą ilość produktów do KOSZYKA. Przy każdym dostępnym produkcie można wybrać zamawianą ilość. Dodanie produktu do KOSZYKA nie jest równoważne z jego zakupem. W każdej chwili można zrezygnować z zakupu, klikając USUŃ w KOSZYKU. Po lewej stronie widoczna jest bieżąca zawartość koszyka.
-
Po dodaniu wszystkich wybranych produktów do KOSZYKA, należy zalogować się, a w przypadku nowych Klientów, wypełnić krótki formularz rejestracji. Po zalogowaniu się należy wrócić do KOSZYKA i wybrać opcje zakupu: (paragon albo faktura Vat), rodzaj wysyłki oraz sposób płatności. Po zaznaczeniu wszystkich wybranych opcji, prosimy o sprawdzenie zamówienia i jego zaakceptowanie klikając AKCEPTUJ ZAMÓWIENIE.
-
Automatycznie wygenerowana wiadomość wpłynięcia zamówienia zostanie przesłana na podany przez Klienta adres e-mail.
JAK ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI?
-
Jeśli adres wysyłki jest inny niż w formularzu rejestracji, prosimy o wpisanie nowego adresu w pole INNY ADRES WYSYŁKI i jego zatwierdzenie. Po sprawdzeniu zamówienia, prosimy o jego zaakceptowanie (AKCEPTUJ ZAMÓWIENIE).
JAKIEGO TYPU DOWÓD ZAKUPU MOŻNA OTRZYMAĆ?
-
Do każdego wysłanego produktu dołączamy paragon fiskalny, który jest dowodem zakupu. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.
KIEDY KOSZT PRZESYŁKI JEST DARMOWY?
-
Zamówienia powyżej 300,00 zł objęte są darmową przesyłką. Jeśli wartość zakupu przekroczy kwotę 300,00 zł, koszt wysyłki zostanie zaznaczony w zamówieniu jako 0zł, niezależnie od wybranej formy płatności.
-
Zamówienie zostanie wysłane przesyłką kurierską, chyba że Klient wybierze opcję osobistego odbioru. Przy odbiorze osobistym klient otrzyma 5% rabatu od wartości zamówienia (zamówienie powyżej 300,00 zł).
CO TO JEST I JAK DZIAŁA KARTA KLIENTA?
-
Karta Klienta przyznawana jest przy zakupach powyżej 1.000,00 zł. Zasada ta dotyczy zarówno jednorazowego zakupu, jak również sumy kilku zakupów dokonywanych w sklepie w ciągu roku kalendarzowego. Karta uprawnia do 5% rabatu i od momentu jej przyznania działa przy każdym kolejnym zakupie, bez względu na jego wartość. Rabat jest przyznawany w momencie przekroczenia przez Klienta wydanej kwoty w wysokości 1.000,00 zł (system automatycznie odliczy rabat od kwoty w KOSZYKU).
CZY RABAT Z KARTY KLIENTA SUMUJE SIĘ Z PROMOCJAMI?
-
Rabat z Karty Klienta nie jest uwzględniany przy zakupach produktów objętych promocją.
W JAKIM TERMINIE NALEŻY UREGULOWAĆ PŁATNOŚĆ?
-
Przy wyborze opcji płatność przelewem, zamówione produkty będą zarezerwowane dla Klienta przez okres 3 dni roboczych. Po otrzymaniu wpłaty, produkty zostaną wysłane w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia nie zaksięgujemy wpłaty na naszym koncie, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
-
Przy wyborze opcji przesyłki pobraniowej (płatność kurierowi), zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania e-maila z potwierdzeniem zamówienia.
-
Przy wyborze opcji odbiór osobisty po otrzymaniu e-maila potwierdzającego zamówienie, płatność na miejscu TYLKO gotówką. Zamówienie do odebrania w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w godz. 9-16:30.
CZY MOŻNA ZREZYGNOWAĆ ZE ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?
-
Jeśli z jakichkolwiek powodów Klient zdecyduje się zrezygnować z zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerami telefonów: +48 22 544 11 54, +48 602 554 206 lub na adres e-mail: sklep@agd-dla-ciebie.pl
JAK SPRAWDZIĆ, CZY ZAMÓWIENIE JEST JUŻ REALIZOWANE?
-
W HISTORII ZAKUPÓW można sprawdzić, czy zamówienie zostało już wysłane, a także sprawdzić historię dokonywanych wcześniej zakupów.
CO W PRZYPADKU ZAMÓWIENIA TOWARÓW NIEDOSTĘPNYCH W SKLEPIE A DOSTĘPNYCH TYLKO NA ZAMÓWIENIE?
-
W przypadku towarów niedostępnych w sklepie, a dostępnych tylko na zamówienia kupujący zostanie poinformowany o czasie dostawy i poproszony o akceptację terminu dostawy.
CO ZROBIĆ GDY PACZKA NIE ZOSTAŁA DOSTARCZONA, JEST USZKODZONA LUB Z INNĄ ZAWARTOŚCIĄ NIŻ ZAMÓWIONA?
-
Jeśli paczka nie dojdzie w spodziewanym terminie, prosimy o kontakt. Sprawdzimy wówczas status nadanej przesyłki. Prosimy jednak wziąć pod uwagę, że firmy kurierskie przyjmują reklamacje dotyczące przesyłek dopiero po 14 dniach od daty wysyłki.
-
Jeżeli Klient otrzyma przesyłkę uszkodzoną, prosimy o jej nieodbieranie. Zamówiony towar wyślemy ponownie najszybciej jak to będzie możliwe.
-
Jeśli Klient otrzyma przesyłkę z inną zawartością niż była zamówiona, prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
|